Eco Baltia Vide sociālā tīkla Facebook apkalpošana

Uzsākot sadarbību ar Eco Baltia Vide, Bright izstrādāja sociālo tīklu stratēģiju, par pamatu ņemot Minsberga (H.  Mintzberg) 5P teoriju, kas ļāva viegli plānot Facebook komunikāciju nākotnē un efektīvi monitorēt rezultātus. Stratēģijas definēšanas ietvaros ir izkristalizēti stratēģiskie ceļi gan Eco Baltia Vide kopējo, gan digitālo mērķu sasniegšanai, apskatītas konkurējošo uzņēmumu aktivitātes un sasniegtie rezultāti skaitļos. Bright panāca, ka 2019. gada sākumā uzņēmums varēja lepoties ar labākajiem iesaistes radītājiem un augstu sekotāju skaitu, salīdzinājumā ar konkurentiem.

 

Lai sasniegtu plašāku auditoriju, Bright komanda dažādoja Eco Baltia Vide Facebook konta saturu ne tikai ar ikdienas postiem un konkursiem, bet arī testiem un interesanta satura video, attēlojot pamācības, kā dot atkritumiem otru dzīvi, iedibināja postu sēriju ar noderīgiem atkritumu šķirošanas padomiem un reaģēja uz sekotāju jautājumiem gan publiskajos komentāros, gan privātajās sarakstēs.

    #Facebook #labakomunikācija
Visi darbi