BRIGHT
lven

5 izplatītas kļūdas e-pasta mārketingā

15. janvāris 2019.

E-pasta mārketings ir viena no efektīvākajām interneta mārketinga kampaņu stratēģijām. Tieši tāpēc vairums uzņēmumu praktizē e-pasta mārketingu, un vidēji vienas dienas laikā tiek izsūtīti vairāk, nekā 290 miljardi e-pastu. Šī iemesla dēļ ir svarīgi atcerēties, ka tad, kad Jūsu uzņēmums izsūta e-pastu kampaņu klientiem, tam jāspēj izcelties starp citiem e-pastiem, ko klients saņems tās pašas dienas laikā.

E-pasta mārketinga kampaņas uzsākšanā ir jāinvestē. Nedrīkst pieļaut, ka laiks tiek izniekots uz e-pastiem, kas tā vietā, lai tiktu atvērti un izlasīti, tiks ignorēti. Lai palīdzētu izvairīties no neveiksmēm, ko uzņēmumi mēdz pieļaut, uzsākot e-pastu mārketinga kampaņas, mēs aprakstīsim piecas izplatītas e-pasta mārketinga kampaņu kļūdas.

1. E-pasti no donotreply@domens.com

E-pasti, kas nāk no No-reply@ vai DoNotReply@ adresēm, abonentiem šķiet nedraudzīgi un bezpersoniski. Ja sūtīsiet kampaņu e-pastus no tāda veida e-pasta adresēm, nebrīnieties, ka abonenti tos reti atvērs. Patiesi, galvenais faktors, kas ietekmē to, vai e-pasts tiks atvērts, ir sūtītāja vārds.
Top reasons for opening an email
Avots: SuperOffice

 

Vienmēr sūtiet kampaņu e-pastus no adreses, uz kuru abonents var atbildēt, kā arī iekļaujiet e-pastā savu tālruņa numuru un saites uz saviem sociālo mediju profiliem. Tādā veidā tiks atvieglota e-pasta saņēmēja saziņa ar Jums, gadījumā, ja viņam radīsies kādi jautājumi. Ja Jūs esat uzņēmuma vadītājs, visticamāk Jūs neesat tas, kurš izsūta e-pastus. Tomēr Jūs pavisam noteikti esat tas cilvēks, ko Jūsu klienti pazīst. Neatkarīgi no tā, vai e-pastu kampaņas izsūtiet Jūs vai kāds cits, tos jānosūta no atpazīstama vārda.

E-pastu kampaņu izsūtīšana no kāda cilvēka vārda, kas ir daļa Jūsu uzņēmuma, sniedz priekšroku pār konkurentiem, jo 89% e-pasta kampaņu tiek izsūtītas no uzņēmuma vārda.

2. Mobilo ierīču ignorēšana

Balstoties uz datiem, 61% no visiem e-pastiem tiek atvērts mobilajās ierīcēs. Bet tas nav viss, kas jāzina saistībā ar mobilajām ierīcēm.

Vairāk kā 40% mobilo telefonu lietotāju pārbauda savu e-pastu vismaz četras reizes dienā. Tātad ar mobilajām ierīcēm saderīgs e-pasta dizains ir obligāts, lai e-pasta mārketinga kampaņa izdotos. Lai cik svarīga būtu Jūsu ziņa, ja e-pasts netiks optimizēts priekš mobilajām ierīcēm – neviens to neizlasīs.

3. ‘’Viens risinājums visām problēmām’’ pieeja

Pielāgotība ir visefektīvākā mārketinga forma. “Viens risinājums visām problēmām” pieeja jau sen vairs nestrādā. Jūsu e-pastam jābūt pielāgotam lasītājam. Ziņa ir jāpielāgo tā, lai tā atbilstu mērķauditorijai.

Diemžēl, tikai 11% e-pasta mārketinga kampaņu ir segmentētas. Segmentēšana var būt gan vienkārša, gan sarežģīta. Segmentējot e-pasta adrešu sarakstu dažādās grupās un pielāgojot savas ziņas katram saņēmējam, iespējams palielināt klikšķu skaitu un iesaisti.

Kā labāk segmentēt e-pastu kampaņu abonentus? Piedāvājam dažus parametri, pēc kuriem variet segmentēt savu mērķauditoriju:

4. E-pastu sarežģīšana

Viena ziņa ar skaidru aicinājumu uz noteiktu rīcību neprasa daudz no lasītāja. Viņam jāpieņem šis aicinājums vai jānoraida tas. Ja netiks pieļauta augstāk minētā e-pasta mārketinga kampaņu 3. kļūda, ziņa būs aktuāla un visticamāk aicinājums tiks pieņemts. Tā rezultātā tiks iegūti, piemēram, jauni lapas apmeklējumi, reģistrācijas vai paaugstināts pārdošanas apjoms. Turpretī, ja kampaņas e-pastā ir iekļauti vairāki piedāvājumi, klientam jāveic papildu apsvērumi. Jo vairāk viņam jādomā, jo uztrauktāks viņš kļūs, kā rezultātā samazināsies apņemšanās veikt vēlamo darbību. Šis fenomens tiek dēvēts par “izvēles paradoksu.” Dažās e-pasta mārketinga kampaņās nav neviena aicinājuma rīkoties, bet citās to ir vairāk par desmit.

E-pasta mārketingā, vienkāršība dara brīnumus. Radiet skaidru un aktuālu ziņu ar saiti uz konkrētu lapu, kas padarīs, piemēram, pirkuma veikšanu klientam pēc iespējas vienkāršāku.

5. Abonementa anulēšanas saites slēpšana

Reizēm cilvēki pierakstās e-pastu saņemšanai, bet saņemot pāris ziņas, viņi nolemj šo abonementu pārtraukt.

Ir divas iespējas:

Pirmais variants ļauj klientam pavisam vienkārši atteikties no Jūsu e-pastiem. Toties otrais variants parasti izraisa ievērojamu neapmierinātību.

Abonementa pārtraukšanas procesam jābūt pēc iespējas vienkāršākam. Ja cilvēks būs nolēmis, ka vairs nevēlas no Jums saņemt e-pastus, abonementa anulēšanas pogas slēpšana neliks viņam gribēt izmantot Jūsu pakalpojumus. Tāpēc neslēpiet šo saiti tā, kā to dara uzņēmums zemāk norādītajā piemērā, kur abonementa anulēšanas poga ir tik maza, ka tā īpaši jāizceļ.

Making unsubscribe difficult

Avots: SuperOffice

Cieniet klienta vēlmi atteikties no Jūsu e-pastiem. Neturpini viņam sūtīt jaunas e-pasta kampaņas, citādi Jūs riskēsiet ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas (GDPR) pārkāpšanu, par ko Jūs var sodīt.

Kopsavilkums

E-pasta mārketings joprojām ir viens no klientu iecienītākajiem komunikācijas veidiem. Tā ir stratēģija, kas bieži vien pārspēs citas mārketinga kampaņas. Ņemiet vērā šos padomus, izvairieties no kļūdām un padariet e-pasta mārketingu par sev visveiksmīgāko mārketinga veidu.

Avots: SuperOffice

Atpakaļ
Facebook Twitter LinkedIn

Saistītie darbi

Baltic Beach Hotel & SPA mājaslapas dizains un programmēšana

Baltic Beach Hotel & SPA mājaslapas dizains un programmēšana

#UX/UI #Dizains #Programmēšana #WordPress
Novapack web sistēmas izstrāde

Novapack web sistēmas izstrāde

#Websistēma #UX/UI
Interneta veikala FeelFree.lv dizains

Interneta veikala FeelFree.lv dizains

#lietojamība #UX/UI
Apskatīt visus darbus

Mūsu klienti

Ko saka mūsu klienti



Pieteikties jaunumiem

Saņem Bright piedāvājumus, jaunumus un ielūgumus uz gaišiem pasākumiem!


Patīk mūsu darbi? Būsim priecīgi palīdzēt!
Sazinies ar mums