BRIGHT
lven

Šogad pirka stāstus, ko pirks 2016. gadā: vai radošo un digitālo risinājumu pakalpojumu pieprasījums būs ar bezgalības zīmi?

6. janvāris 2016.

Tieši šogad īpašu popularitāti Latvijā piedzīvoja apgalvojums, ka cilvēks nepērk produktu, viņš pērk stāstu. Lai pietuvotos šī apgalvojuma dziļajai būtībai jāsaka, ka cilvēks novērtē un vēlas iegādāties to, kas ataino viņu pašu – vērtības, mērķus, kā arī sapņus. Nav runa par Maslova tabulas primārajām vajadzībām, kuras neapšaubāmi virza preču un pakalpojumu apriti pasaulē. Šoreiz uzsvars ir uz jauniem produktiem, pakalpojumiem un pat uzņēmumiem – šī gada debitoriem. Viņi iekaroja cilvēku sirdis tieši ar savu stāstu.

Radošā interaktīvo risinājumu aģentūra BRIGHT 2015. gadu noslēdza ar raženu portfolio, kurā savu vietu atrada gan ilggadējo klientu apkalpošanas darbi, gan pavisam jaunu uzņēmumu izaicinošie pieprasījumi. ­­­­­BRIGHT komandā katrs pielika savu artavu, lai šogad taptu 119 virtuālās 360° panorāmas, 20 jauni logo, 16 mājaslapas, 88 dažādi animāciju kadri, 12 sociālo tīklu aktivitātes un SEO 15 dažādās interneta platformās. Kopsavilkums ar šiem darbiem nebeidzās. Jātiek līdz stāstiem, kas slēpjas aiz iepriecinošajiem cipariem.

Viens no ilgāk tapušajiem šī gada stāstiem ir airBaltic interaktīvais mācību līdzeklis, kura digitālais satura rādītājs ietver 360 grādu virtuālo tūri, kā arī virkni foto, video un audio materiālus. Šī stāsta tapšanā daudzu mēnešu garumā iesaistījās airBaltic piloti, stjuarti un pat brīvprātīgie aviācijas nozares eksperti. Rezultāts ir tāds, ka Bombardier Dash 8 Q400 lidmašīnu apkalpojošajam personālam un airBaltic training studentiem ir pieejams digitāls mācību līdzeklis, kurš darbojas kā reālās darba vides simulators. Mums gandarījums ir tik pat liels, cik ieguldītais darbs. Bet stāsts ir par to, ka BRIGHT piedalās tādu projektu izstrāde, kur uzņēmums dara visu, lai tā darbinieki pēc iespējas efektīvāk un ātrāk kļūtu par savas jomas labākajiem.

Droši vien daudziem zināms, ka slavenā sporta preču ražotāja NIKE logo [1] ir tapis dažās stundās un izmaksāja nieka 35 dolārus. Nevar noliegt, ka 1971. gadā logo nozīme vispār bija, tomēr mūsdienās uzņēmumi tam piešķir krietni lielāku vērtību. Ne tikai ieguldot naudu un laiku, bet arī būtiski piedomājot par logo vēstījumu. Viens no BRIGHT šī gada spožākajiem logo, kurš jau pagozējies dažos laikrakstos un ziņu portālos, kā arī ieguvis Gada balvu dizainā ir „Pārlielupes pirtnieku” logo [2]. Latviešu rakstu zīmju spēks ir burtiski iekodēts šajā logo, jo to saprot latvieši un apbrīno arī tālāki pirtnieku ciemiņi.

Kad BRIGHT devās uz Tērveti, lai vienotos par jaunas mājas lapas izstrādi, kopā ar novada pašvaldības komandu tapa pilnīgi jauna mājas lapas koncepcija. Kā katru reiz, kad būvējam jaunu vai uzlabojam un papildinām esošu mājaslapu, mēs stingri turam fokusu uz to, ko cilvēks ikdienā varēs un vēlēsies atrast interneta vietnē? Kā viņam šis saturs izskatīsies dažādās ierīcēs? Vai būs viegli ar atrasto saturu dalīties? Šis ir stāsts par to, ka Tērvetes novada iedzīvotājiem un viesiem ir pieejama sakārtota un pārskatāma mājaslapa. Jau tagad zinām, ka Ziemassvētkos visi izlasīja košo pašvaldības novēlējumu, kuru šogad bija viegli izcelt pirmajā lapā.

Tavs iemīļotais viedtālrunis ir drošībā, tā BRIGHT programmētāji varētu raksturot to, ko sniedz pašu izstrādātā Android lietotne Galaxy Care [3]. Samsung Electronics Baltics (Samsung pārstāvniecība Latvijā) sadarbībā ar AAS BALTA nolēma palutināt savus klientus ar VIP apkalpošanu un ļaut apdrošināt tālruni. Ja Tev kaut reizi ir gadījies sagādāt skrambu telefonam vai izpeldināt ūdenī, tad atceries sūrās sajūtas un nopūtu „Eh…”. Tagad skrambas tehnoloģiju mīļiem „sāp” mazāk.

Tā pakāpeniski mēs atgriežamies pie šī bloga pirmsākuma, proti, jautājuma: vai radošo un digitālo risinājumu pakalpojumu pieprasījums pieaugs. Noteikti pieaugs. Papildus produktu un pakalpojumu stāstiem nāks klāt arī iesaiste. BRIGHT stratēģi uzskata, ka 2016. gadā mārketinga spožie prāti domās par to, kā vēl un arvien labāk sadarboties ar savu mērķauditoriju. Te labākie rīki būs responsīvs digitālās vietnes dizains, viegls lietotāja ceļš un satura mārketings.

Klientiem tik pat svarīgi būs arī mājaslapu viegla, ērta un ātra administrēšana, ko nodrošina programmētāju pareizi strukturēta satura vadības sistēma atbilstoši mājaslapas struktūrai-lapas kartei. Tāpat pieprasījums kāps pēc individuālu risinājumu izstrādes – dažādas sistēmas, aplikācijas, spēles, ar ko, pareizi to saturiski veidojot un viegli lietojot, var efektīvi piesaistīt gan esošos, gan potenciālos klientus.

Ceļš līdz saviem partneriem un klientiem mums katram jābūvē soli pa solim, solīdi un atceroties, ka inovācijas labi sader ar pārbaudītām vērtībām.

[1] https://creativemarket.com/blog/2015/08/21/the-35-nike-logo-and-the-woman-who-designed-it
[2] http://www.parlielupespirtnieki.lv
[3] http://www.samsung.com/lv/galaxycare

Atpakaļ
Facebook Twitter LinkedIn


Pieteikties jaunumiem

Saņem Bright piedāvājumus, jaunumus un ielūgumus uz gaišiem pasākumiem!


Patīk mūsu darbi? Būsim priecīgi palīdzēt!
Sazinies ar mums