Projekta LIFE AskREACH zīmola identitāte

Bright ir izstrādājis zīmola identitāti LIFE AskREACH projektam, kas iedzīvotājiem visā Eiropā ļaus vieglāk uzzināt par to, vai dažādi plaša patēriņa izstrādājumi nesatur īpaši bīstamas vielas. Logo forma rada asociācijas ar molekulām, kas izceļ REACH nozīmi projekta nosaukumā (īpaša ES regula, kas regulē ķīmisko vielu apriti). Izvēlētais burtveidols ir viegli uztverams, ļaujot cilvēkam ne tikai koncentrēties uz projekta nosaukumu, bet arī padarot logo viegli iegaumējamu. Ķīmisko saišu grafiskais attēlojums rada dinamikas un neierobežotības sajūtu. Savukārt, ja vienu no ķīmiskajām saitēm aizklāj – logo atgādina palielināmo stiklu, akcentējot projekta mērķi – meklēt atbildes un uzzināt.

 

Logo izmantotais piparmētru zaļais tonis nereti tiek asociēts ar enerģiju un zināšanām, savukārt oranžā krāsa – ar uzticību.

    #grafiskāidentitāte
Visi darbi