BRIGHT
lven

Dizaina un Tehnoloģiju pārdomas

arrow down

Krāsu tendences 2021. gadam

15. februāris 2021.

Krāsas ir neatņemama katras mūsu ikdienas pieredzes sastāvdaļa. Pat ja tieši kādu krāsu nepamanām, tā ir turpat un veido fonu vai noskaņu vizuālajam elementam, spēlējoties ar tā siltumu, spilgtumu, kontrastiem. Krāsu spēks ir emocijās, ko tās mums rada – kā mēs jūtamies un ko domājam, tās redzot. Tās ir gan jau vēsturiski skaidrotas, piešķirot katrai […]

Web dizaina tendences 2021.gadam

7. decembris 2020.

Web dizains pēdējos gados ir nepārtraukti attīstījies. Radošums un tehnoloģijas ir nozares ar visstraujāko attīstību, tāpēc nav pārsteigums, ka pastāvīgi parādās jaunas dizaina tendences un to izpildījuma tehnikas. Kādas tad ir šobrīd aktuālās tendences – uz šo jautājumu ir centušies atbildēt visi lielākie nozares mediji. Iepazīstinam ar daļu no profesionāļu prognozēm. 1. Dark mode Ļoti […]

Izcils un digitāls sveiciens partneriem, bet papīra sveiciens tuviniekiem!

1. decembris 2020.

Kamēr Latvijas Pasts priecājas par pieaugošo atklātņu un paciņu skaitu, tikmēr digitālo pakalpojumu aģentūras izstrādā elegantus apsveikumus uzņēmumiem, kuri tos elektroniski sūta klientiem un partneriem gan e-pastos, gan WhatsApp un Facebook sarakstē. Tā ir lieliska ideja, ar estētisku un kustīgu, iespējams, pat skanīgu sveicienu kā iepriecināt tos, ar kuriem notikusi sadarbība. Bright dalās ar dažiem […]

Kā izveidot savu pirmo e-pasta mārketinga kampaņu

10. septembris 2020.

Mūsdienās nav iedomājams uzņēmums, kas nebūtu nodibinājis savu klātbūtni interneta vidē. Tomēr ar pasīvu klātbūtni vien nepietiek – uzņēmumam ir jāatrod veidi, kā sasniegt savu klientu. Mārketinga kampaņām var būt dažādi mērķi: informēt par jaunu produktu vai pakalpojumu, veikt aptaujas un ievākt informāciju, veicināt zīmola atpazīstamību vai pārdošanu. E-pasta mārketings ir piemērots visu šo mērķu […]

Kas jāņem vērā, izvēloties e-komercijas platformu

16. maijs 2020.

E-komercijas platformas izvēle nebūt nav vienkārša. Tā ir jāuztver nopietni, jo šī izvēle ietekmēs Jūsu turpmākās e-komercijas gaitas. Jādomā ilgtermiņā – vai piemērotāka būtu platforma ar noteiktiem ierobežojumiem un stabilu, nemainīgu plānu, vai arī ar plašām iespējām, kas ļautu pielāgoties uzņēmumam mainoties un augot? Vai vēlaties lai platformā ietilps itin viss – no satura veidošanas […]

8 soļi veiksmīgai mājaslapas izstrādei

15. maijs 2020.

Izveidot mājaslapu nav viegli. Daudzām mājaslapām ir labs saturs, bet neveiksmīgs dizains. Vai, ja lapām ir labs dizains, tās tiek slikti uzturētas. Web izstrāde nav saistīta ar kodēšanu vien – šajā procesā svarīga loma ir arī dizainam. Mājaslapa ir Jūsu uzņēmuma seja. Meklējot informāciju, cilvēki pētīs Jūsu mājaslapu, tāpēc tai jābūt unikālai un nevainojamai. Mājaslapas […]

Kāpēc WordPress?

20. aprīlis 2020.

Jau desmito gadu ik dienas mūsu programmētāju komanda izstrādā dažādus web risinājumus – spēles, mājaslapas, iekšējas sistēmas, internetveikalus u.c. Lai arī pārzinām un ikdienā kodējam uz dažādām platformām – Drupal, Drupal ecommerce, Laravel, OctoberCMS, Symfony, individuāli būvētas satura vadības sistēmas u.c., tomēr vispopulārākais ir WordPress. Ja vēlaties modernizēt esošo vai izstrādāt jaunu mājaslapu, kas ir […]

E-komercijas priekšrocības un trūkumi

1. aprīlis 2020.

Laikā, kad pasauli pārņēmusi koronavīrusa izraisītā slimība Covid-19, kas skārusi daudzas uzņēmējdarbības nozares, tostarp arī tirdzniecību, e-komercija piedzīvo lielu pieprasījumu. Jo sevišķi tas vērojams pārtikas industrijā, kur pasūtījuma saņemšana reizēm jāgaida pat 2 nedēļas. Mēs, Bright, nolēmām apskatīt E-komercijas, interneta veikalu jeb e-veikalu priekšrocības un trūkumus. Iespējams šis bloga raksts palīdzēs pieņemt lēmumu par sava […]



Pieteikties jaunumiem

Saņem Bright piedāvājumus, jaunumus un ielūgumus uz gaišiem pasākumiem!


Patīk mūsu darbi? Būsim priecīgi palīdzēt!
Sazinies ar mums