BRIGHT
lven

Dizaina un Tehnoloģiju pārdomas

arrow down

5 soļi sociālo tīklu audita veikšanai

29. aprīlis 2021.

Sociālo tīklu popularitāte ir krietni pāraugusi tradicionālos medijus, un aug ne vien lietotāju [1], bet arī pašu sociālo tīklu skaits [2]. Tie nodrošina iespēju vairākos veidos nogādāt vēstījumu plašai auditorijai, un spert soļus tuvāk uzņēmuma nosprausto mērķu sasniegšanai, tādēļ ir svarīgi iekļaut sociālos tīklus ikviena uzņēmuma mārketinga plānā. Ņemot vērā, ka sociālo tīklu vide nemitīgi […]

Neliels ieskats animācijas izstrādes procesā

15. marts 2021.

Lai izveidotu pēc iespējas vilinošāku animāciju, Bright animācijas izstrādes procesā ievēro zināmu darbu secību, lai process ritētu ātrāk un izstrāde būtu efektīvāka. Ja vēlies uzzināt, ar ko sākt un kā noris animācijas izstrāde, aicinām iepazīties ar šo rakstu detalizētāk. Izstrādājot animācijas, sekojam šādiem soļiem: Prāta vētra (Brainstorming); Kadru plāns (Storyboard); Dizains; Animatic; Animēšana Failu eksportēšana […]

Krāsu tendences 2021. gadam

15. februāris 2021.

Krāsas ir neatņemama katras mūsu ikdienas pieredzes sastāvdaļa. Pat ja tieši kādu krāsu nepamanām, tā ir turpat un veido fonu vai noskaņu vizuālajam elementam, spēlējoties ar tā siltumu, spilgtumu, kontrastiem. Krāsu spēks ir emocijās, ko tās mums rada – kā mēs jūtamies un ko domājam, tās redzot. Tās ir gan jau vēsturiski skaidrotas, piešķirot katrai […]

Web dizaina tendences 2021. gadam

7. decembris 2020.

Web dizains pēdējos gados ir nepārtraukti attīstījies. Radošums un tehnoloģijas ir nozares ar visstraujāko attīstību, tāpēc nav pārsteigums, ka pastāvīgi parādās jaunas dizaina tendences un to izpildījuma tehnikas. Kādas tad ir šobrīd aktuālās tendences – uz šo jautājumu ir centušies atbildēt visi lielākie nozares mediji. Iepazīstinam ar daļu no profesionāļu prognozēm. 1. Dark Mode Ļoti […]

Izcils un digitāls sveiciens partneriem, bet papīra sveiciens tuviniekiem!

1. decembris 2020.

Kamēr Latvijas Pasts priecājas par pieaugošo atklātņu un paciņu skaitu, tikmēr digitālo pakalpojumu aģentūras izstrādā elegantus apsveikumus uzņēmumiem, kuri tos elektroniski sūta klientiem un partneriem gan e-pastos, gan WhatsApp un Facebook sarakstē. Tā ir lieliska ideja, ar estētisku un kustīgu, iespējams, pat skanīgu sveicienu kā iepriecināt tos, ar kuriem notikusi sadarbība. Bright dalās ar dažiem […]

Kā izveidot savu pirmo e-pasta mārketinga kampaņu

10. septembris 2020.

Mūsdienās nav iedomājams uzņēmums, kas nebūtu nodibinājis savu klātbūtni interneta vidē. Tomēr ar pasīvu klātbūtni vien nepietiek – uzņēmumam ir jāatrod veidi, kā sasniegt savu klientu. Mārketinga kampaņām var būt dažādi mērķi: informēt par jaunu produktu vai pakalpojumu, veikt aptaujas un ievākt informāciju, veicināt zīmola atpazīstamību vai pārdošanu. E-pasta mārketings ir piemērots visu šo mērķu […]

Kas jāņem vērā, izvēloties e-komercijas platformu

16. maijs 2020.

E-komercijas platformas izvēle nebūt nav vienkārša. Tā ir jāuztver nopietni, jo šī izvēle ietekmēs Jūsu turpmākās e-komercijas gaitas. Jādomā ilgtermiņā – vai piemērotāka būtu platforma ar noteiktiem ierobežojumiem un stabilu, nemainīgu plānu, vai arī ar plašām iespējām, kas ļautu pielāgoties uzņēmumam mainoties un augot? Vai vēlaties lai platformā ietilps itin viss – no satura veidošanas […]

8 soļi veiksmīgai mājaslapas izstrādei

15. maijs 2020.

Izveidot mājaslapu nav viegli. Daudzām mājaslapām ir labs saturs, bet neveiksmīgs dizains. Vai, ja lapām ir labs dizains, tās tiek slikti uzturētas. Web izstrāde nav saistīta ar kodēšanu vien – šajā procesā svarīga loma ir arī dizainam. Mājaslapa ir Jūsu uzņēmuma seja. Meklējot informāciju, cilvēki pētīs Jūsu mājaslapu, tāpēc tai jābūt unikālai un nevainojamai. Mājaslapas […]



Pieteikties jaunumiem

Saņem Bright piedāvājumus, jaunumus un ielūgumus uz gaišiem pasākumiem!


Patīk mūsu darbi? Būsim priecīgi palīdzēt!
Sazinies ar mums