BRIGHT
lven

Dizaina un Tehnoloģiju pārdomas

arrow down

Kā izveidot savu pirmo e-pasta mārketinga kampaņu

10. septembris 2020.

Mūsdienās nav iedomājams uzņēmums, kas nebūtu nodibinājis savu klātbūtni interneta vidē. Tomēr ar pasīvu klātbūtni vien nepietiek – uzņēmumam ir jāatrod veidi, kā sasniegt savu klientu. Mārketinga kampaņām var būt dažādi mērķi: informēt par jaunu produktu vai pakalpojumu, veikt aptaujas un ievākt informāciju, veicināt zīmola atpazīstamību vai pārdošanu. E-pasta mārketings ir piemērots visu šo mērķu […]

Kas jāņem vērā, izvēloties e-komercijas platformu

16. maijs 2020.

E-komercijas platformas izvēle nebūt nav vienkārša. Tā ir jāuztver nopietni, jo šī izvēle ietekmēs Jūsu turpmākās e-komercijas gaitas. Jādomā ilgtermiņā – vai piemērotāka būtu platforma ar noteiktiem ierobežojumiem un stabilu, nemainīgu plānu, vai arī ar plašām iespējām, kas ļautu pielāgoties uzņēmumam mainoties un augot? Vai vēlaties lai platformā ietilps itin viss – no satura veidošanas […]

8 soļi veiksmīgai mājaslapas izstrādei

15. maijs 2020.

Izveidot mājaslapu nav viegli. Daudzām mājaslapām ir labs saturs, bet neveiksmīgs dizains. Vai, ja lapām ir labs dizains, tās tiek slikti uzturētas. Web izstrāde nav saistīta ar kodēšanu vien – šajā procesā svarīga loma ir arī dizainam. Mājaslapa ir Jūsu uzņēmuma seja. Meklējot informāciju, cilvēki pētīs Jūsu mājaslapu, tāpēc tai jābūt unikālai un nevainojamai. Mājaslapas […]

Kāpēc WordPress?

20. aprīlis 2020.

Jau desmito gadu ik dienas mūsu programmētāju komanda izstrādā dažādus web risinājumus – spēles, mājaslapas, iekšējas sistēmas, internetveikalus u.c. Lai arī pārzinām un ikdienā kodējam uz dažādām platformām – Drupal, Drupal ecommerce, Laravel, OctoberCMS, Symfony, individuāli būvētas satura vadības sistēmas u.c., tomēr vispopulārākais ir WordPress. Ja vēlaties modernizēt esošo vai izstrādāt jaunu mājaslapu, kas ir […]

E-komercijas priekšrocības un trūkumi

1. aprīlis 2020.

Laikā, kad pasauli pārņēmusi koronavīrusa izraisītā slimība Covid-19, kas skārusi daudzas uzņēmējdarbības nozares, tostarp arī tirdzniecību, e-komercija piedzīvo lielu pieprasījumu. Jo sevišķi tas vērojams pārtikas industrijā, kur pasūtījuma saņemšana reizēm jāgaida pat 2 nedēļas. Mēs, Bright, nolēmām apskatīt E-komercijas, interneta veikalu jeb e-veikalu priekšrocības un trūkumus. Iespējams šis bloga raksts palīdzēs pieņemt lēmumu par sava […]

Mājaslapas SEO ietekmējošu faktoru apkopojums

15. marts 2020.

Faktoru, kas uzlabo mājaslapu meklētājprogrammu optimizāciju jeb SEO (Search Engine Optimization) ir daudz. Daži eksperti ir uzskaitījuši vairāk kā 200 padomus, kas jāievēro labākiem mājaslapas SEO rezultātiem. Par laimi, ne visi 200 SEO padomi ir vienlīdz vērtīgi vai pat aktuāli, un ne visi ir jāņem vērā vairumam mājaslapu. Šajā rakstā uzskaitīti 4 faktori, kam ir […]

Kļūdas, no kurām izvairīties, izstrādājot mājaslapu

15. marts 2020.

Mājaslapas izstrāde ir sarežģīts process, kam jāvelta daudz laika un resursu. Līdzvērtīgi jāapsver mājaslapas dizaina un front-end izstrāde, un back-end programmēšana. Uzņēmumam jāparūpējas, lai šī atbildīgā darba veikšana tiktu uzticēta profesionālai web izstrādātāju komandai, kas pārzina izvēlēto satura vadības sistēmu (SVS). Piemērota SVS izvēle ievērojami atvieglos web izstrādi un uzturēšanu, kā arī ļaus radīt apmeklētājiem […]

E-komercijas platformas – kā atrast piemērotāko?

16. janvāris 2020.

E-komercijas nozarē ir manāmi pieaudzis pieprasījums pēc ērtākām un pieejamākām iepirkšanās metodēm, kā rezultātā radusies sīva konkurence e-komercijas platformu vidū. Tirgū, kurā netrūkst lielisku e-komercijas platformu, var apmulst, mēģinot izvēlēties savam uzņēmuma piemērotāko platformu. Lai šo uzdevumu atvieglotu, mēs uzskaitīsim un aprakstīsim dažas populārākās e-komercijas platformas. Apskatot katras e-komercijas platformas galvenās funkcijas, plusus, mīnusus un […]



Pieteikties jaunumiem

Saņem Bright piedāvājumus, jaunumus un ielūgumus uz gaišiem pasākumiem!


Patīk mūsu darbi? Būsim priecīgi palīdzēt!
Sazinies ar mums