Warning: Undefined array key "image" in /home/bright/public_html/wp-content/plugins/qtranslate-xt-master/modules/wp-seo/wp-seo-front.php on line 173

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/bright/public_html/wp-content/plugins/qtranslate-xt-master/modules/wp-seo/wp-seo-front.php on line 173
BRIGHT - Kā izveidot savu pirmo e-pasta mārketinga kampaņu
BRIGHT
lven

Kā izveidot savu pirmo e-pasta mārketinga kampaņu

10. septembris 2020.

Mūsdienās nav iedomājams uzņēmums, kas nebūtu nodibinājis savu klātbūtni interneta vidē. Tomēr ar pasīvu klātbūtni vien nepietiek – uzņēmumam ir jāatrod veidi, kā sasniegt savu klientu.

Mārketinga kampaņām var būt dažādi mērķi: informēt par jaunu produktu vai pakalpojumu, veikt aptaujas un ievākt informāciju, veicināt zīmola atpazīstamību vai pārdošanu.

E-pasta mārketings ir piemērots visu šo mērķu īstenošanai.

Tas ir gadu gaitā pārbaudīts mārketinga veids, ar ko pazīstams ikviens interneta lietotājs. Kaut arī e-pasta mārketinga uzsākšana var likties vienkārša, lai kampaņas gūtu vēlamos rezultātus, ir nepieciešamas zināšanas par šī procesa niansēm.

Kā izveidot e-pastu abonentu sarakstu?

Pierakstīšanās e-pastu saņemšanai

Vislielāko peļņu no kapitāla ieguldījuma (PKI) gūst uzņēmumi, kas spēj iegūt un uzturēt aktīvu abonentu sarakstu.

Ir vairāki veidi, kā šādus abonentus iegūt:

Pirmie četri punkti ir visdrošākie ieinteresētu klientu piesaistei, jo tie ļauj abonentiem pieteikties e-pastu saņemšanai, izrādot nemākslotu interesi. Tikmēr stratēģijas, kas apmaiņā pret e-pastu abonēšanu piedāvā noteiktus labumus vai atlaides, riskē iegūt īslaicīgus vai neieinteresētus e-pastu abonentus.

Šajā posmā kvalitāte pārspēj kvantitāti.

Kā veidot e-pasta mārketinga stratēģiju?

Mārketinga stratēģijas izveide

Jebkura veida kampaņai nepieciešami mērķi un stratēģija.

Analizējiet, kas ir jūsu klienti, kādas ir viņu vēlmes un kāda – viņu uzvedība.

Ar šiem klientiem uzņēmumam ir jānodibina laba komunikācija un uzticība, tikai tā būs iespējams radīt maksimāli efektīvas e-pasta mārketinga kampaņas. Paturiet prātā, ka jūs varat izmantot arī citus mārketinga kanālus. Daudzi uzņēmumi paralēli e-pasta mārketingam savā ikdienā integrē arī sociālo mediju mārketingu, CPC un SEM kampaņas. Katra kampaņa ir jāveic stratēģiski, ar konkrēti definētiem mērķiem un mērķauditoriju.

Kāda veida e-pastus izsūtīt?

E-pasta mārketinga kampaņas ir dažādas un var tikt pielāgotas dažādiem mērķiem. Kad uzņēmums ir ieguvis e-pasta abonentus, ir jāapsver, ko abonenti no uzņēmuma sagaida. Kampaņa jāveido tā, lai tā sniegtu klientam nepieciešamo un ļautu uzņēmumam īstenot mārketinga mērķus. Daži no bieži izmantotiem veidiem e-pasta mārketingā ir:

Kad uzņēmums plāno, kādu e-pasta kampaņu veidot, galvenais ir domāt par klientiem, kam šī kampaņa ir domāta. Ja iespējams, tad lietderīgi ir izskatīt klientu norādītās e-pasta preferences – kādus e-pastus viņi vēlas saņemt un no kādiem e-pastiem viņi ir atteikušies.

Kāpēc nepieciešama e-pasta kampaņu pielāgošana?

Uzņēmumam ir iespaidīgs e-pasta abonentu saraksts, ir definēti e-pasta mārketinga kampaņas mērķi un iepazīti savi klienti. Tomēr e-pasta mārketinga kampaņas būs efektīvas tikai tad, ja visa šī informācija tiks apkopota, analizēta un izmantota optimālā rezultāta sasniegšanai.

Piemēram, kampaņas e-pastus var pielāgot piemērotākajiem saņēmējiem, izmantojot e-pastu segmentāciju. Tāpat arī ir iespējams sasniegt vairāk klientu, ja pielāgosiet izsūtītos e-pastus dažāda veida un izmēra ierīcēm, kā arī paredzot, ka e-pasts var tikt skatīts gan aplikāciju gaišajā, gan tumšajā versijā (light and dark mode).

Ja klients vēlas saņemt jaunāko informāciju par jūsu produktiem reizi mēnesī, nevajadzētu viņam katru dienu izsūtīt e-pastus par jaunu saturu mājaslapā. Ja vairums jūsu klientu ir jaunieši, kas dod priekšroku e-pastu lasīšanai mobilajos telefonos, nevajadzētu izsūtīt e-pastus, kas ērti pārskatāmi vien datora ekrānā.

Galvenais ir lietderīgi izmantot sev pieejamo informāciju, kā arī regulāri uzraudzīt kampaņas, lai saprastu, vai tās uzņēmumam dod labumu vai rada liekus izdevumus.

Nozīmīga detaļa, ko nepieciešams ievērot e-pasta mārketingā, ir e-pastu abonementa anulēšanas iespēja. Lai arī jums kā uzņēmumam jebkurš e-pasta saņēmējs ir nozīmīgs un ir svarīgi sasniegt pēc iespējas plašāku mērķauditoriju, ja klients vairs nevēlas saņemt jūsu e-pastus, jūs nevarat viņam liegt abonementa anulēšanas iespējas.

Kopsavilkums

Augstāk esam aprakstījuši dažus svarīgus padomus, ko ņemt vērā, veidojot savu pirmo e-pasta mārketinga kampaņu. Lai gan e-pasta mārketinga kampaņas veidosiet ar konkrētu mērķi uzņēmumam, vienmēr, veidojot kampaņas saturu vai izsūtot kampaņas e-pastus, domājiet par klientiem – vai jūsu izsūtītais saturs būs viņiem noderīgs un atstās labu iespaidu par jums kā uzņēmumu. Pareizi un gudri pārvaldot e-pasta mārketingu, jūs spēsiet saglabāt sev jau lojālos klientus, kā arī piesaistīt jaunus.

Atpakaļ
Facebook Twitter LinkedIn

Mūsu klienti

Ko saka mūsu klienti



Pieteikties jaunumiem

Saņem Bright piedāvājumus, jaunumus un ielūgumus uz gaišiem pasākumiem!


Patīk mūsu darbi? Būsim priecīgi palīdzēt!
Sazinies ar mums