BRIGHT
lven

Sociālo mediju mārketings

Arvien populārāks digitālās komunikācijas kanāls ir sociālie mediji – Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube u.c. Zinot uzņēmuma profilu, mērķi, un mērķauditoriju, ir iespējams noteikt, kuri sociālie mediji ir vispiemērotākie.

Tāpēc iesakām sākt ar Stratēģijas izstrādi – izpētīt jomas aktivitāti sociālajos medijos, apskatīt veiksmīgākos piemērus, definēt mērķauditoriju un mērķi. Katram sociālajam medijam ir savs raksturs, auditorija un lietotāju paradumi, vēlmes – šo visu ir būtiski zināt, veidojot uzņēmuma komunikāciju par produktiem un pakalpojumiem.

Bright pieredze rāda, ka ar efektīvu komunikāciju sociālajos medijos ir iespējams iegūt jaunus klientus. Uzņēmuma profilam ir jābūt saturiski un estētiski saistošam, izglītojošam, informatīvi pilnvērtīgam.

Piedāvājam

 

  • Sociālo mediju stratēģijas izstrādi
  • Sociālo mediju satura izstrādi
  • Vizuāļu izveidi, ņemot vērā katra sociālā tīkla tehniskās prasības
  • Konkurences analīzi
  • Video tiešraides
  • Foto un video pakalpojumus
  • Profesionālu komunikāciju ar sekotājiem latviešu, krievu un angļu valodā
  • Ikmēneša atskaites par sasniegtajiem rādītājiem un priekšlikumus tālākai komunikācijai

Saistītie darbi

Apskatīt visus darbus
Patīk mūsu darbi? Būsim priecīgi palīdzēt!
Sazinies ar mums